0

Baybit Sprey 100 ml

Ücretsiz Kargo
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
BAYBİT Losyon bitleri ve sirkeleri nasıl öldürüyor.
  • BAYBİT losyonun aktif maddesi dimetikondur.
  • Bu madde, bitin çevresini  tamamıyla kaplayarak solunum ve boşaltım deliklerini tıkar. Bunun sonucunda bit vücudundaki aşırı suyu dışarı atamaz. Hareket etmeden olduğu yerde kalır.
  • BAYBİT losyon baş bitini hareketsiz hale getirdiği için bit  beslenemez ve açlıktan ölür.
BAYBİT Losyona karşı baş biti direnç oluşturmaz.
  • BAYBİT losyon böcek ilacı içermediği için defalarca kullanılmasında sakınca yoktur.
  • Astımlı kişileri etkileyecek herhangi bir solvent içermez.
BAYBİT Losyon  çocukların güvenliği açısından mükemmeldir.

BAYBİT Losyon nasıl kullanılır?
  • Sadece harici kullanım için ön görülmüstür.
  • Adım 1: BAYBİT Losyonun sürülmesi:Miktar saçınızın uzunluğuna ve dolgunluğuna bağlıdır. Losyonu kuru saçınıza sürün ve saçlara ve saç derisine sıvı tamamen uygulanana kadar masaj yaparak yedirin. Losyonun gözlerle temas etmemesine dikkat edin. Losyonu sürdükten sonra sekiz saat bekletin.
Uyarı: Çok uzun ve çok dolgun saçta, saçlara ve saç derisine komple uygulamak için daha fazla da gerekli olabilir.
  • Adım 2: Bitlerin ve bit sirkelerinin taranarak çıkarılması
Önemli: Bitleri ve bit sirkelerini çıkarmak için saçların mutlaka taranması gerekir.
  • BAYBİT losyon sürüldükten sonraki ilk  20 dakikalık süre sonunda saçları, bit sirkesi tarağı ile perçem perçem tarayın. 
  • Adım 3: Tüm saça uygulandıktan sonra saçın kendi kendine kuruması beklenir. (kurutma makinası kullanmayın) BAYBİT Losyon en az sekiz saat saçta kalmalıdır. Losyon uygulanmış saç ile normal gündelik aktivitelere devam edilebilir.
Sonraki 7 gün içerisinde düzenli olarak, saçlarda veya saç derisinin üzerinde bitlerin ve/veya bit sirkelerinin olup olmadığını kontrol edin. Yine bitler veya bit sirkeleri görürseniz, tüm tedaviyi tekrarlayın.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Ürün açıklamaları bölümündeki teslimat bilgisi alanında "Aynı Gün Kargo" ibaresi bulunan ürünlerde, hafta içi saat 15:00'e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Diğer ürünlerde verilen siparişler ise maksimum 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilebilmesi için, sepetinizde yer alan tüm ürünlerin "Aynı Gün Kargo" ürünlerinden oluşması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tüm ürünleriniz hazır olduğu zaman kargoya verilecektir.

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ödeme yolu ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ödeme onayının müşteri hizmetlerimiz tarafından telefon yoluyla alınması gerekmektedir. Bu durumda havale onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ödeme yolunu seçtiğiniz siparişlerinizin 3 gün boyunca tarafınızdan onayı veya ödemesi ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri takip edebilirsiniz.
 

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz  "Kargom Nerede?" bölümü aracılığıyla dilerseniz de MNG Kargo'nun "Gönderi Takibi" bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.
 

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Eczahane Müşteri Hizmetlerine +90 850 840 68 70 bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


 
Yorum yapabilmek için Giriş Yapın veya Üye Olun

Henüz yorum yapılmadı.
BENZER ÜRÜNLER