0

Bioxcin Aquathermal DS Yoğun Kepek Şampuan 200 ml

Ücretsiz Kargo
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Tekrarlayan yağlı kepek oluşumunu önlemeye yardımcı şampuan.

İçeriğindeki Bolu Göynük Termal Suyu, yüksek kükürt oranı sayesinde kepek ile mücadelede ekstra rol oynar, saç derisini ferahlatır. Probiyotikler, cildin doğal bariyerini güçlendirerek saç ve saçlı deriyi beslerken, B6 vitamini ile kepek kaynaklı kaşıntıyı azaltır, sağlıklı saç derisi oluşumuna katkı sağlar. Bioxcin Aquathermal DS Şampuan, içeriğindeki Octopirox®, Çinko Pirition, Salisilik Asit ve Glikolik Asit, kepeğe karşı etki sağlar. Ve son olarak; Niacinamide ile kepeği önlemeye destek olurken, Gliserin ile cildi ve saçı nemlendirir. 

İçeriği:

Probiyotikler : Cildin doğal bariyerini güçlendirir.
Kükürtlü Termal Su : Kepek oluşumunu engellemeye yardımcı olur.
Octopirox® : Kepeğe karşı etkili patentli bir aktiftir.

Nasıl kullanılır?

  • En az 3 hafta boyunca haftada 3 kez uygulanır.
  • Islak saça köpürtülerek masaj yapılır ve 3 dk. boyunca bekletilir. 
  • Gerekli ise uygulama tekrar edilir ve saç iyice durulanır.
  • Haftanın diğer günlerinde saçlı deriyi rahatlatıcı, sık kullanıma uygun, ikame hassas cilt şampuanı olarak «Bioxcin Aquathermal Hassas Saçlı Deri Şampuanı» önerilmektedir.

ETKİNLİK TESTLERİ

  • Katılımcıların; %95' inde kepek**; %88' inde kabuklanma, %92' sinde kızarıklık* ve %93' ünde kasıntı*olgularında azalma gözlenmiştir.
  • Katılımcıların bir kısmında; kepek**, kabuklanma, kızarıklık* ve kasıntıda* %100 'e varan azalma gözlenmiştir.
  • Ortalama değerlerde kepek** %61, kabuklanma %76, kızarıklık* %100 ve kasıntı* %83 oranında azalmıştır.

GÜVENİLİRLİK TESTLERİ
Yapılan güvenilirlik testinde katılımcılarda kepek**, kabuk, kızarıklık*, ve kaşıntı* olgularında Bioxcin Yoğun Kepek Karşıtı Şampuan çok iyi tolerabilite göstermiştir ve güvenli olduğu gözlenmiştir.
*Kepeğe bağlı
**Gözle görünür kepek

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Ürün açıklamaları bölümündeki teslimat bilgisi alanında "Aynı Gün Kargo" ibaresi bulunan ürünlerde, hafta içi saat 15:00'e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Diğer ürünlerde verilen siparişler ise maksimum 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilebilmesi için, sepetinizde yer alan tüm ürünlerin "Aynı Gün Kargo" ürünlerinden oluşması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tüm ürünleriniz hazır olduğu zaman kargoya verilecektir.

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ödeme yolu ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ödeme onayının müşteri hizmetlerimiz tarafından telefon yoluyla alınması gerekmektedir. Bu durumda havale onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ödeme yolunu seçtiğiniz siparişlerinizin 3 gün boyunca tarafınızdan onayı veya ödemesi ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri takip edebilirsiniz.
 

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz  "Kargom Nerede?" bölümü aracılığıyla dilerseniz de MNG Kargo'nun "Gönderi Takibi" bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.
 

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Eczahane Müşteri Hizmetlerine +90 850 840 68 70 bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


 
Yorum yapabilmek için Giriş Yapın veya Üye Olun

Henüz yorum yapılmadı.