0

Ocean D3K2 Damla 20 ml

Ücretsiz Kargo
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
  • D vitamini, vücutta önemli görevleri olan yağda çözünen bir vitamindir.
  • Ocean Vitamin D3 ürünlerinde Koruyucu katkı maddesi, renklendirici, tatlandırıcı, yapay aroma verici ve ilave şeker içermez.
  • Yetişkinler için güvenli kullanım sunar.
  • Ocean Vitamin D3 ürünlerinde olarak, kalite ve lezzet ödüllü saf Öz-Em zeytinyağı kullanılmaktadır.
  • Damla formu ile kolay kullanım imkânı sunar.
  • Kullanım Önerisi: Günde 1 damla tüketilmesi önerilir.
Ürünün içeriğinde bulunan D vitamini;
  • Kas güçsüzlüğüne bağlı duruş bozukluğu riskini azaltır. Duruş bozukluğu 60 yaş ve üstü kadın ve erkeklerde kemik kırıkları için bir risk faktörüdür.
  • Normal kemiklerin korunmasında katkıda bulunur.
  • Normal kan kalsiyum düzeyine katkıda bulunur.
  • Normal kas fonksiyonunun korunmasına katkıda bulunur.
  • Normal dişlerin korunmasın katkıda bulunur.
  • Kalsiyum ve fosforun emilimine/kullanımına katkıda bulunur.
  • Bağışıklık sisteminin normal fonksiyonuna katkıda bulunur.
  • Hücre bölünmesinde görevi vardır.
Ürünün içeriğinde bulunan D vitamini ve K vitamini;
Normal kemiklerin korunmasında katkıda bulunur.
 
Adı Miktarı *BRD

D3 Vitamini

25 µg (1000 IU)

%500

K2 Vitamini

11,25 µg

%15

*BRD: Beslenme Referans Değeri
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Ürün açıklamaları bölümündeki teslimat bilgisi alanında "Aynı Gün Kargo" ibaresi bulunan ürünlerde, hafta içi saat 15:00'e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Diğer ürünlerde verilen siparişler ise maksimum 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilebilmesi için, sepetinizde yer alan tüm ürünlerin "Aynı Gün Kargo" ürünlerinden oluşması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tüm ürünleriniz hazır olduğu zaman kargoya verilecektir.

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ödeme yolu ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ödeme onayının müşteri hizmetlerimiz tarafından telefon yoluyla alınması gerekmektedir. Bu durumda havale onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ödeme yolunu seçtiğiniz siparişlerinizin 3 gün boyunca tarafınızdan onayı veya ödemesi ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri takip edebilirsiniz.
 

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz  "Kargom Nerede?" bölümü aracılığıyla dilerseniz de MNG Kargo'nun "Gönderi Takibi" bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.
 

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Eczahane Müşteri Hizmetlerine +90 850 840 68 70 bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


 
Yorum yapabilmek için Giriş Yapın veya Üye Olun

Henüz yorum yapılmadı.