0

Vocalzone Pastil 12 Adet

Ücretsiz Kargo
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Vocalzone boğaz pastili, 1912 yılında ünlü Kulak-Burun-Boğaz cerrahı William Lloyd tarafından efsanevi  tenor ''Enrico Caruso'' için geliştirilmiştir. 1907 yılında William Llyod, Enrico Caruso’nun Event Garden’da sergilediği performansta onunla tanışmış ve Caruso’nun kişisel doktorluğunu yapmaya başlamıştır. Enrico Caruso’nun sesiyle ilgili yaşadığı problem, Lloyd’un “Vocalzone” u bir tedavi yöntemi olarak ortaya çıkarmasına öncülük etmiştir.

nn

Vocalzone pastilleri İngiltere’de 100 yılı aşkın bir süredir satışa sunulmakta ve üretiminde Caruso için geliştirilmiş orijinal formül kullanılmaktadır.

nn

Vocalzone,  ses sağlığına yardımcı olmak üzere fomülize edilmesinin yanı sıra boğaz ağrısında ve öksürüğü gidermek konusunda da oldukça rahatlatıcı bir etkiye sahiptir. Pastilin aktif bileşenleri mentol, nane yağı ve mür tentürüdür. Aşırı konuşmak, şarkı söylemek ve sigara içmekten dolayı boğazda oluşan tahrişlerin önüne geçtiği kanıtlanmıştır. Bunun yanı sıra kuruluktan tahriş olmuş boğazın rahatlatılmasında da oldukça etkilidir.

nn

100 yıllık geçmişi olan dünyadaki tek pastil olan vocalzone sadece eczanelerde satılmaktadır.

nn

İçerisinde 24 adet pastilin olduğu karton kutu ve içerisinde 12 adet pastilin bulunduğu metal kutu olmak üzere Vocalzone pastillerinin 2 farklı formu bulunmaktadır.

nn

İçeriği:
nMürrisafi Reçine(CommiphoraMolmol), Levomentol, Nane Yağı(Hidrodistilasyon yöntemi ile üretilmiştir). Modifiye Nişasta (Tapyoka Nişastası ve Mısır Nişastası), Şeker, Glukoz Şurubu, Meyankökü Ekstresi, Renklendirici (Bitkisel Karbon E153),Hindistan Cevizi Yağı, Hurma Yağı, Parlatıcı (Balmumu), Emülgatör (Soya Lesitini).

nn

Nasıl kullanılır?
nPastiller ağızda yavaşça emilerek kullanılır. Yetişkinler 2-3 saatte birer adet, günde 12 pastile kadar tüketebilirler. Hamile ve emzirenlere önerilmez. Diyabeti olan hastalar doktor kontrolünde kullanmalıdır. 25C’nin altında serin ve kuru yerde muhafaza ediniz.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Ürün açıklamaları bölümündeki teslimat bilgisi alanında "Aynı Gün Kargo" ibaresi bulunan ürünlerde, hafta içi saat 15:00'e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Diğer ürünlerde verilen siparişler ise maksimum 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilebilmesi için, sepetinizde yer alan tüm ürünlerin "Aynı Gün Kargo" ürünlerinden oluşması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tüm ürünleriniz hazır olduğu zaman kargoya verilecektir.

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ödeme yolu ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ödeme onayının müşteri hizmetlerimiz tarafından telefon yoluyla alınması gerekmektedir. Bu durumda havale onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ödeme yolunu seçtiğiniz siparişlerinizin 3 gün boyunca tarafınızdan onayı veya ödemesi ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri takip edebilirsiniz.
 

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz  "Kargom Nerede?" bölümü aracılığıyla dilerseniz de MNG Kargo'nun "Gönderi Takibi" bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.
 

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Eczahane Müşteri Hizmetlerine +90 850 840 68 70 bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


 
Yorum yapabilmek için Giriş Yapın veya Üye Olun

Henüz yorum yapılmadı.