0

Xlear Kids Burun Damlası 22 ml

Ücretsiz Kargo
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Burun ve burun mukozasının solunumda önemli bir rolü vardır. Solunan havayı nemlendirir ve ısıtır. Burun kuru veya tıkalı olduğunda fonksiyonlarını doğru olarak yerine getiremez. Ayrıca
nburun mukoza sıvısı; kulak, burun ve boğaza ulaşarak mikropların bulaşmasını sağlayabilir. Xlear® Xylitol içerir. Xylitol bakterilerin burun mukozasına yapışmasını ve burada çoğalmasını önler.

nn

İçindekiler:
nXylitol, tuz, saf su ve greyfurt çekirdeği ekstresi (koruyucu olarak)

nn

Önerilen Kullanım Yeri:

nn
    n
  • ​Burun ve geniz yollarını temizler, rahatlatır ve korur
  • n
  • Burundaki bakteriyel enfeksiyonun oluşumunu azaltır
  • n
  • Orta kulak iltihabı oluşumunu %50’ye varan oranlarda azaltmaya yardımcı olur
  • n
  • Üst solunum yolu enfeksiyonlarına bağlı antibiyotik kullanımını azaltmaya yardımcı olur
  • n
  • Burun kuruluklarında ve tahrişlerinde burunu nemlendirir ve rahatlatır.
  • n
  • % 100 doğal bir üründür.
  • n
  • Yan etkisi yoktur.
  • n
  • Alışkanlık yapmaz.
  • n
  • Her yaşta kullanımı güvenlidir.
  • n
  • Yapay koruyucu madde içermez.
  • n
nn

Kullanılmaması Gereken Durumlar:
nXlear®’in bildirilmiş herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Beklenmeyen bir yan etki görüldüğünde doktorunuza danışınız. Xlear® hamileler için güvenlidir.

nn

Kullanım Şekli ve Dozu;
nXlear® Burun Damlası sadece burun deliklerine püskürtülmelidir. Gün boyu istenilen sıklıkta her bir burun deliğine 1-2 defa veya daha fazla püskürtülerek veya damlatılarak kullanılır.Maksimum etki için günde 5 defa kullanılmalıdır

nn

Bebekler ve Küçük Çocuklar :
nBaşı hafif yana eğiniz. Şişeyi ters çevirip hafifçe sıkarak, çocuğun burnuna 2–3 damla damlatınız.

nn

Büyük çocuklar :
nŞişenin ucunu burun deliğine yerleştirip şişenin gövdesine basarak 1–2 püskürtme yapınız.
nKoruyucu etkisinin ortaya çıkması için günlük düzenli kullanımı önerilir.
n
nUyarılar ve Önlemler:
nGüvenlik bandı açılmış ürünü kullanmayınız. Her kullanımdan sonra şişenin ucunu silerek temizleyiniz ve kapağını kapatınız. Çocuklarda yetişkin gözetiminde kullanılması önerilir. Güneş ışığından ve aşırı sıcaktan koruyunuz. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız.

nn

A.B.D’ den ithal edilmiştir.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Ürün açıklamaları bölümündeki teslimat bilgisi alanında "Aynı Gün Kargo" ibaresi bulunan ürünlerde, hafta içi saat 15:00'e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Diğer ürünlerde verilen siparişler ise maksimum 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişinizin aynı gün kargoya teslim edilebilmesi için, sepetinizde yer alan tüm ürünlerin "Aynı Gün Kargo" ürünlerinden oluşması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tüm ürünleriniz hazır olduğu zaman kargoya verilecektir.

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ödeme yolu ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ödeme onayının müşteri hizmetlerimiz tarafından telefon yoluyla alınması gerekmektedir. Bu durumda havale onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ödeme yolunu seçtiğiniz siparişlerinizin 3 gün boyunca tarafınızdan onayı veya ödemesi ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri takip edebilirsiniz.
 

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz  "Kargom Nerede?" bölümü aracılığıyla dilerseniz de MNG Kargo'nun "Gönderi Takibi" bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.
 

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Eczahane Müşteri Hizmetlerine +90 850 840 68 70 bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


 
Yorum yapabilmek için Giriş Yapın veya Üye Olun

Henüz yorum yapılmadı.